23/11/08

La meva millor duatló, Balaguer!

Doncs ja tocava, bona sort i donar-ho tot per demostrar del que sóc capaç. Tot i que hauria pogut fer-ho un pelet, només un pelet, millor ha sigut la meva millor duatló! No només pel resultat. El recorregut de la prova m'ha encantat, l'any vinent sant tornem-hi!

S'esperava un dia fred però a la que ha sortit el sol la temperatura ha anat pujant fins arribar a el clima perfecte. De bon matí cap a Balaguer (Box 2) a recollir el dorsal i el xip i desprès un pel més lluny al Convent de les Avellanes (Box 1) des d'on començava la prova. La particularitat d'aquesta duatló és que comença a un lloc i acaba a un altre amb dos zones de boxes diferents, enllaçades per el tram de BTT i amb trams de cursa a peu a cada extrem, un més de muntanya i un més urbà.

Tram 1, cursa a peu: 6,5km, 300m de desnivell amb un pendent màxim de pujada del 16% i del 28% en baixada. Sortida i arribada al Convent de les Avellanes. El recorregut molt guapo, de muntanya, corrioletes, bosc... He trigat 00:36:36.

Tram 2, BTT: 21,5km (a mi m'ha sortit poc més de 22...) amb 574m de desnivell positiu i 860m de desnivell negatiu. Pendent màxim de pujada del 16% i de baixada del 22%. El recorregut fantàstic, molta trialera, pujadetes cabrones. Un molt bon recorregut. Des del tram a peu anava bastant a la vora de la primera classificada femenina però a la BTT ha siguit difícil seguir-la. He trigat 01:33:26.

Tram 3, cursa a peu: 3,1km i un desnivell de 100m repartit en quasi la seva totalitat en escales. Sí sí, escales!! Ni més nimenys (pel que m'han dit) que 254 graons fins a Santa Maria!! Només baixar de la bici he petat una mica. La darrera transició és la més dura però l'he afrontat com bonament he pogut i m'he permès fer un mini sprint als darrers 25m per adelantar a un participant. Temps enrere els sprints me'ls currava més però poc a poc i bona lletra. Malgrat ser un recorregut majoritàriament urbà ha estat força guapo. Temps de 00:21:32.

Així que el resum és el següent:

2h31:34 (0:36:36-1:33:26-0:21:32)
Classificació absoluta: 93 de 151 participants que han acabat.
Classificació absoluta masculina: 92 de 144.
La meva millor duatló!!!

Al desembre a per la de Sant Joan de les Abadesses!

I aquí alguna foto feta per ma mare: