21/12/08

Pallejà, una altra al sac!

Avui una nova duatló al sac, la de Pallejà. Millor resultat, mica en mica!

2:08:14 temps total de la prova.

0:23:58 5km cursa a peu, anava 170
El primer tram de cursa a peu com sempre, a un ritme normal. Un mig mig entre asfalt per els carrers de Pallejà i camins per muntanya, també algún corriol. Res espectacular.

1:29:41 22km BTT, anava 138!!
Arribava la bici i com sempre ha exprèmer la disciplina pedalaire al màxim. I així ha sigut. El recorregut era bastant trencacames per al que estic acostumat en les meves sortides per Collserola. Molt guapo. Un puja-baixa constant i trialeres. Terreny algo humit i argilós. La bicicleta ha funcionat prou bé, tan sols una sortida de cadena. Crec que ho he donat tot, si més no tot el que avui podia sortir. He arriscat en algun moment però cap caiguda ni cap ensurt, a tope!

0:14:35 2,5km cursa a peu i...
Ai, quina pupa! Com sempre la segona transició fa mal. He anat de tranquis com sempre. En algun moment veia que hauria de parar a estirar però m'he mantingut i a partir de la meitat m'he trobat millor. He volgut apretar al final però només m'he permés un minisprint a poc de la meta.

Finalment acabo el 150 (de 285) en la general i 145 (de 270) en masculina.

Diumenge vinent Duatló de Muntanya de Cabrils, ara toca quedar per sota de la meitat!!