22/11/09

III Duatló de muntanya de Balaguer

De l'any passat en guardo un bon record d'aquesta prova. El recorregut preciós i aquest any ha sigut una passada!

Arribo a Balaguer en baixa forma. Des de Puig-Reig que he arrossegat un refredat considerable i sumat amb la feina que ens ha caigut a Geo_legnia vaig una mica fos per sortir a entrenar (aaaix!!). Així que en aquest període només he sortit dos cops en bicicleta i un a córrer. No obstant la topografia em permet caminar tot el dia i a l'aire lliure, que ja és algo!

Enguany el circuit a peu s'ha vist remodelat d'inici a fi. Molt dur per l'estat de forma en el que em trobo però molt xulo, fantàstic. Aquí m'hi he estat uns 35 minutets. Al principi pensava que podria apretar però he hagut d'afluixar, com de costum. Tan sols, i no sé si per culpa meva, a poquet d'arribar a la transició m'he equivocat de camí, i darrera meu, un bon grapat de duatletes. He reculat i no sé si hem anat per on tocava però si fa no fa...Així que agafo la bicicleta i apa, a disfrutar de corriols i més corriols. Recordava que la major part del recorregut era de baixada però no que a les pujades... al loro!! No obstant he trigat exactament el mateix que l'any passat, ni uns segon més ni un segon menys, 1:33:26.

El darrer tram de cursa a peu igual que l'any passat, amb la traca final de la pujada a Santa Maria i els seus 254 graons! 0:18:59 és el temps que he trigat en fer aquest suplici, 2 minuts i mig més ràpid que l'any passat tot i que a mitja pujada les meves cames veien colors.

En total 2:27:34

Molta participació Pedala, com és de suposar. La setmana vinent Sant Andreu de la Barca!

P.D. A hores d'ara em cremen les cames!!!!