29/11/09

I Duatló de muntanya de St. Andreu de la Barca

Continuo sense entrenar gens, aquesta setmana tan sols he sortit a córrer 10km suaus per Carretera de les Aigües. Avui de nou em planto a la línea de sortida d'una duatló de muntanya a Sant Andreu de la Barca.

Sense haver de matinar massa surto de casa amb la bici i tots els trastos cap a Pl. Espanya per agafar els ferrocarrils i em trobo una munió de gent preparada per a la Jean Bouin. I allí entremig hi havia el Pablo que ha acabat fent un temps de 39m 17s ja recuperat de les molèsties que arrossegava darrerament. La Marató de Barcelona ja la tens al sac!

Tornant a la duatló. Arribo bastant d'hora i allí em trobo el Germà Barrosso dels Bolet Bike. També hi havia la Maria Vila de Caldes de Montbui i la Àngels Barbé del Pedala.cat que ha fet podi.

Trobo que l'únic entrenament que he fet durant la setmana m'ha deixat una mica tocat de cames quasi com si no m'hagués recuperat de Balaguer diumenge passat, que ja va costar lo seu. I a més a més noto alguna molèstia al genoll i al turmell, genial!! Així que dedico bona estona en estirar i escalfar. A les 10:30 sona el tret de sortida i apa! El Germà als primers metres es planta entre els quatre primers, mare meva com apreta! Jo vaig al meu ritme i a veure què passa. Les molèties no es fan gaire pesades i van despareixent així que intento donar el màxim de si. El circuit és una mica trencacames però ni molt menys és tan dur com el de Balaguer. Amb un temps de 00:28:08 em planto a la transició i agafo la bicicleta a veure si sóc capaç de començar fort sense que la cursa a peu hagi deixat massa petjada. La primera meitat del circuit s'ha fet lenta, bastantes pujades amb algun tram relaxat o de baixada que l'han fet bastant trencacames. La segona meitat era molt més ràpida. Hi havia molts corriols, molta trialera. Un circuit exigent i tècnic, chapeau! Amb un parcial de 01:21:42 deixo la bicicleta i em preparo per la part final. Començo suau però constant, sense males sensacions. A mig recorregut paro a caminar una mica i més endavant torno a trotar de nou. Cap al final em trobo prou fort com per apretar i fer un petit sprint, tampoc molt fort, per avançar a un participant. És algo que fa molt temps no faig. Crec que amb el temps he guanyat fons i he perdut explosivitat (com si n'hagués tingut molta, jaja). Però això em motiva, a veure si començo a sortir més sovint, collons!!! jeje... El temps parcial del darrer tram a peu és de 00:15:06.

Així que em planto en la posició 68 (categoria masculina sobre 131) i 70 (sobre 172 en la classificació absoluta) amb un temps total de 02:04:06.

Per la resta el Germà Barrosso queda 32 en absolut i masculí amb un temps de 01:52:26, l'Àngels Barbé fa doble podi quedant 2a fèmina amb un temps de 02:01:30 i la Maria Vila queda 5a en fèmines tot i dir que això del córrer no és lo seu amb un temps de 02:19:22.

Si tot va bé diumenge vinent tocarà patir amb una altra duatló, la de Prats de Lluçanès, aquesta amt un altre format: 30km BTT - 10km cursa a peu. Fa bona pinta però ja m'han dit que és durilla.

2 comentaris:

Maria ha dit...

Jejeje....nono això de córrer no és lo meu! està clar, que m´hi haig de posar!
Òstia quines baixades amb la bici...m´ho vaig passar de puta mare!
Apa fins la pròxima!

Marc Calaff ha dit...

La veritat és que a mi tbé em va agradar la btt, no m'ho esperava pas tan guapo. Si t'animes per alguna altra duatló d'aquestes amb tram de bici divertit Balaguer (que va ser el finde passat, x l'any vinent) o mitjans desembre la de Pallejà.

Vagi bé!!!!