1/11/09

Duatló de muntanya de Puig-Reig


Divendres a la tarda ja em notava mal de coll. Dissabte que em va tocar treballar el mal estar ja era més present i vaig optar per enpastillar-me una mica. Finalment avui he participat a la duatló de muntanya de Puig-Reig.

M'he llevat amb una mica de mal de coll que ha anat desapareixent ràpid però els mocs ja rajaven del meu nas. Suposo que el que tinc deu ser algún virus doncs tampoc anava molt fi de la panxa.

No obstant han donat el tret de sortida i allí jo estava. El primer tram a peu de 7km l'he salvat bé, més o menys en la meva línea i tenint en compte que darrerament no he entrenat gaire. De fet aquesta setmana només he sortit un dia amb bici. El recorregut no estava malament. El tram de BTT de 22km també l'he salvat prou bé. De fet era molt molt xulo! Així que en bones o males condicions s'havia de disfrutar. Bona part dels camins eren corriols bastant ràpids. Alguna pujadeta trialera però en general no gaire tècnic. Però això sí, repeteixo, molt maco. El segon tram de cursa a peu era mig muntanya mig asfalt, de 2km. L'he fet fatal, malament... Quasi m'ofegava, em costava respirar. Crec que he fet més de la meitat caminant!!

Temps total: 2:20:44 (0:43:23/1:22:19/0:15:02)

Si tot va bé i em recupero m'apunto a la Duatló de Vallfogona de Ripollès on l'any passat vaig abandonar per una ciaguda als primers 500m de BTT (amb una lleu cremada a la cama) per culpa d'un problema al fre davanter. A veure si aquest any la puc acabar!

1 comentari:

Mariona ha dit...

Felicitats per la duatló!! Tot i no estar fi del tot te n'has sortit prou bé. T'esperem a la de Gurb el dia 22!