20/7/08

Bruce, Bruce, Bruce, Bruce...


Per fi, passats uns vuit mesos des de que vaig comprar les entrades, ha arribat el dia: El Bruce toca a Barcelona!! És el primer cop que entro al Camp Nou i el primer concert del Boss. Dubtava si el ritme de concert seria tan intens com als videos que he anat veient (recordem que tota la E-Street Band ja tenen els seus anys) però m'equivocava i ho van donar tot i a lo gran gran!!! Bestial!!!! Vaig arribar vora les 19:30 al Camp Nou amb ma mare i només de veure la cua ja m'amoinava poder agafar bon lloc. Finalment entrem dins i per sorpresa encara estava una mica buit i ens vam trobar amb el Javi i companyia. Ens vam situar davant la pantalla esquerra, just a la valla que seprava els que van pagar una mica més. Prou bé. El concert va començar a les 22:20 més o menys i com ja he dit bestial, apoteòsic! Ho van donar tot, amb ganes i molt entregat. Per alguna cosa es caracteritza el Boss!

Durant les tres hores que va durar el concert el Bruce i la E-Street Band ens van deleitar amb tot aquest repertori: No surrener, Radio nowhere, Out in the street, Promised land, Hungry heart, Summertime blues, Brilliant diguise, The river, Atlantic city, Candy's room, Janey don't you lose heart, Waiti'n on a sunny day, Backstreets, Because the night, Livin' in the future, Mary's place, Tunnel of love, The rising, Last to die, Long walk home, Badlands, Jungleland, Born to run, Bobby Jean, Glory days, Dancing in the dark, American land, Twist and shout & La Bamba.

No vaig endur-me la màquina de fotos per comoditat però alguna cosa vaig fer amb el mòbil, però es tractava de disfrutar a tope i oblidar-se de tonteries, jeje.

I comencen a aparèixer vídeos per Youtube... Aquí he trobat l'inici de concert amb No surrender i Radio nowhere.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Jo també sóc testimoni de les nits màgiques que deixa en Bruce. Jo la de diumenge però també va ser fantàtica. No tinc paraules per descriure-la, simplement dir que va ser màgica i esq en Bruce és màgic, sap fer màgia amb la gent, sap fer que tothom comenci a saltar del no res, que encoratgi els mateixos càntics.
Fàntastic.