20/12/09

KO a Pallejà + Fotos FWT

Des de la duatló de Prats de Lluçanès no he fotut res de res, exceptuant la travessa de dos dies per l'Olla de Núria el cap de setmana passat. Avui m'he presentat a Pallejà amb ganes de reviure el bon gust de boca de l'any passat. El circuit de BTT em va agradar i tenia ganes de tornar-lo a fer. No obstant avui no he pogut acabar per culpa d'una caiguda vora el km 17 de BTT. En aixecar-me i veure que fora d'algunes rascades no m'havia fet res em pujo a la bici i veig que no tira. Cadena sortida, però... aquest no és el problema. Del cop el desviador (que deuria estar fluix [i divendres de la setmana passada la bici va sortir del taller]) es gira i bloqueja la roda. Intento readreçar-lo però no hi ha manera. Cabrejat llenço la bicicleta a terra amb fúria (pobreta...). Un participant em diu que he perdut la manxa. Efectivament de la caiguda s'ha trencat el suport de la manxa i ha sortit volant uns quants metres enrere, la recullo i amb ella intento fer palanca per moure el desvaidor però res de res. Així que només em queda caminar. Uns 4km i amb poques ganes de continuar abandono sense fer el darrer tram a peu, massa temps perdut i com he dit poques ganes de continuar. Diumenge vinent toca Cabrils, a veure si millorem!!!

Ja m'han arribat algunes fotografies de l'Andrés de la Freser Winter Tour, on hi surto jo.

1 comentari:

forest ha dit...

Bueno Mrac seguro que en Cabrils irá mejor.Suerte.