7/12/09

Duatló del Lluçanès

Se m'havia passat pel cap fer aquest cap de setmana dues duatlons quan vaig veure ja fa unes setmanetes el calendari. Sort que he sigut sensat i només he fet la de diumenge a Prats de Lluçanès. La de dissabte era la del Solsonès, al Pantà de St. Pons.

El dia s'aixeca fred, uns 2 graus positius ens reben a Prats de Ll. i arriba el dilema, m'abrigo o no m'abrigo. Finalment plego el paravent i me'l guardo per si les mosques.

A les 10 del matí tret de sortida i 30km de BTT per endavant. Un circuit variat, molt de corriol, moltes baixades, molt guapo i exigent. Al km 9 aproximadament una mica més i salto per davant de la bici però controlo i me'n lliuro d'una de bona. Al cap de poc el desviador torna a tocar-me els collons. La cadena salta i torna a saltar. Unes quantes bicis em passen però al final ho soluciono. El paisatge és genial, els camins una passada i començo a pensar en els 10 km i 540m de desnivell positiu de cursa a peu. Cap al km 23 em prenc un gel per si les mosques. Finalment arribo a la transició en 01:53:25 i sense pensar-m'ho em poso a córrer. Veig que al cap de pocs metres les cames no defalleixen, que extrany, normalment acostumo a veure estrelles. Segeueixo tirant i la cosa va bé. Suposo que el fet de passar pel fisio ha ajudat. El recorregut és també una passada i durillo desprès dels quasi 30km de BTT i 950m de desnivell positiu. Al cap de, uns 2km més o menys els camins es desvien per a la duatló curta i la llarga. Vaja, ja podria fer la curta. Sort que a aquest punt hi ha avituallament, un glopet de isostar i apa a tirar. El camí quan no puja baixa i així tota la estona, però val i molt la pena. Avanço a tres participants a mig recorregut i al cap de poc arriba el que ja havia llegit, una espècie de "via ferrada". No era tan "via ferrada" però el tram en questió era una línea elèctrica bastant vertical amb dos trams de corda per ajudar a pujar. El camí a més estava una mica enfangat, sort de les Salomon Speedcross... Sé d'algú que hauria disfrutat d'aquest tram, jeje!!! Segueixo tirant prou bé. A partir d'aquí i en algun tram descanso més les cames a les pujades. Torno a avançar dues o tres persones a poquet de l'arribada i a la darrera pujada ja deixo clara la meva posició fins baixar el darrer carrer i enfilar fins la línea de meta. Al final m'he estat 01:14:38 corrent sense cap molèstia ni falta de forces, sense tenir en compte el tute de la bici, jeje. Així que arribo a meta amb un temps total de 03:08:03 en la posició 74. Al final com de costum avituallament; la coca molt bona!!!

La recuperació de cames és molt més bona que la de darrerament però avui m'he aixecat amb els genolls, sobretot el dret, ben cardats. Aaaix...

La setmana vinent toca fer muntanya, el dia 20 Duatló de Pallejà i el 27 la de Cabrils.