25/10/09

BTT i Orientacio a Moià

Aquest dissabte m'he apuntat després de molt temps a una cursa d'orientació per veure si sóc bon topògraf, jeje. Haig de millorar i bastant... La cursa concretament era la de Moià, per la zona del Puig Rodó.

Al final m'hi he apuntat a darrera hora, tan que ho he fet el mateix dia de la prova. La idea era aproximar-se a la zona amb BTT des de Centelles. L'Andrés ha tingut problemes amb el primer tren i ha hagut d'anar fins a Vic on ha quedat amb el Salvador. Així que em quedava jo sol per fer la aproximació en BTT. El problema ha sigut baixar del tren a Sant Martí de Centelles en comptes de Centelles, quin crack estic fet!

Sort de dur el 50:0000 del Cartogràfic al GPS! Al final m'han sortit 25km i un bon desnivell fins arribar vora del Puig Rodó, 1h45m pedalant. A les 11:25 es donava la meva sortida. Al cap de 2h52m acabava havent trobat les 17 fites del recorregut H21B. Podria haver trigat menys? Sí i tan però m'he passat 1h10m per trobar una fita, tot buscant-la a una zona que no era i que s'assemblava molt a la de la cartografia, bufff!!! No obstant ha sigut divertit.



Sense haver dinat més que una barreta, un suc de taronja i un grapadet d'avellanes ens decidim a baixar fins Vic en comptes de refer la ruta fins Centelles (o Sant Martí de Centelles), 29km en 1h15 i bona part del recorregut per carretera entre Fontfreda, Santa Eulàlia de Riuprimer i Vic. Un cop a la capital d'Osona l'Andrés ha agafat el tren per després fer una mica més de bicicleta fins Moià (avui diumenge tornava a fer cursa d'orientació) i jo he quedat a les pistes d'atletisme per prèndre algo abans de tornar cap a casa.