21/5/08

Resum setmanal

Dimecres: 2h8m/39km de BTT amb alguns km de nit. Tinc ganes de fer rutes 100% nocturnes. Bones sensacions, m'ho he passat bé. Arribo als 5.000km en dos anys i cinc dies.

Divendres: 45 minuts corrent per muntanya amb el Josep. Vora dels 7km i un pelet més de 250m de desnivell i 80-90% de corriols. Millorant tot i que amb les cames trinxades. El peu em molesta una mica, però només una mica.

Dissabte: 3h19m/56,3km de BTT vora els 1.230m de desnivell positiu. La primera meitat a bon ritme, massa bon ritme. La pujada de Can Cerdà a Can Valldaura se m'ha fet difícil però un cop superada he tingut ganes de fer uns km de més en comptes de baixar cap a casa. He acabat forçant bastant i aguantant com he pogut però estic content perquè he fet aquesta ruta (més 13km de regal) molt més ràpid que altres vegades. He arribat a casa bastant trinxat i m'esperava la despedida de solter de l'Oriol i la Laura, visca!

Diumenge: Com que el dia no acompanya prefereixo descansar. Jornada de cine: Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull. Una anada d'olla bestial... han trencat un mite.