27/9/07

1a Clàssica a l'Olla de Vall de Núria


23 de setembre, I Clàssica a l'Olla de Vall de Núria. Darrerament les curses se m'escapen... primer la Carros de Foc i ara aquesta! La veritat és que no estic al 100% i em vaig prendre aquesta cursa més com una sortida a la muntanya que no com una cursa de muntanya. Vaig abandonar tal i com va establir l'organització de la cursa (molt bona per cert) en el control de tancament al coll de Noufonts i baixant per Coma Fonda. L'hauria pogut acabar dedicant-li una mica més de temps (el retall no era massa) però què hi farem, les muntanyes no es mouran d'on son...

A les imatges podeu veure la gran grimpada per pujar al Puigmal per l'Ortigar, en Ferran, en Sergi i un servidor. Ah, i l'helicòpter de l'organització (ei, que aquest cop no vaig pujar-hi!!).

El proper repte, si no n'apareix cap més, és la Duatló d'alta muntanya de Queralbs (21 octubre). Ja ens podem preparar!!!

Fins la propera!!!