4/4/09

Des de la darrera actualització he fet 5 sortides amb BTT fins el dia d'avui. No és molt però és el que hi ha. En total 168km.

La d'avui ha sigut de Barcelona fins Premià de Dalt, en total 49,9km i 1498m de desnivell positiu acumulat. El dia assolellat com no me l'esperava i serà el temps, el desentreno o el que sigui però m'ha costat lo seu. He trigat 3h40m.

Pel que fa a la classificació final del Circuit Català de Duatló de Muntanya la cosa queda així i un tan indefinida:

A la classificacio de Regularitat he quedat el 118 (de 602) amb 2678 punts.

A la classificació del Circuit (Absoluta Masculina) apareix el dilema, consto dos cops i crec que no han comptat totes les proves. Per una banda sóc el 76 (2920 punts) i per una altra el 278 (791 punts) sobre 424. És a dir, que la meva posició estarà entorn a la 76.

Però al final el que compta és haver disfrutat de totes i cada una de les proves. I em sembla que tinc clar que l'any vinent només faré les que em facin més gràcia.

Aquí la ruta de Barcelona a Premià: