20/10/08

XM Queralbs/Núria -0:31:36

Cita obligada: la XI Duatló d'Alta Muntanya de Queralbs/Núria de les XM Duathlon Series. L'any passat em moria de ganes de fer-la i aquest any no vaig dubtar en repetir-la. Aquesta vegada els resultats han sigut molt bons!

Dissabte arribo al migdia a Queralbs. El cel està tapat i no fa fred. Havent dinat comença a ploure i així durant tota la tarda. Queda en dubte que passarà diumenge però només hi ha una manera de saber-ho.

A les 6 sona el despertador. No he dormit gaire però no vaig tan zoombie com a Carros de Foc. Esmorzo tranquil·lament i vaig a preparar-me. M'he deixat la cinta per el xip. Faig servir cinta aïllant. Mitja hora abans em planto a la sortida que enguany torna a ser a la plaça de Queralbs. Potser m'he siutat una mica endavant però tan és, a aquestes alçades és difícil moure's. Prop de 700 bicicletes han inveit el poble. Passades les vuit del matí donen el tret de sortida.

Tram 1: 11km BTT amb uns 870m de desnivell positiu. M'ha costat molt més que l'any passat, sobretot a partir de mitja pujada. He sigut incapaç d'aguantar-me amb el plat mitjà. Quan he vist Fontalba he apretat una mica, bàsicament perquè per més extrany que sembli, tenia ganes de baixar de al bici. No obstant he fet aquest sector més ràpid que l'any passat, esgarrapant quasi 3 minuts. En total he trigat 1:24:28 incloent la transició.

Tram 2: 15km corrent. La bicicleta no m'ha deixat tan baldat com per afrontar malament la pujada al Puigmal. M'he sentit bastant bé. Aquest any no hi havia ni gota de neu. La baixada a Núria ha anat força bé. Reservant una mica per la pujada a Fontalba, que aquest any no se m'ha fet gens pesada. Aquest sector és on he experimentat la major millora. Quasi 28 minuts més ràpid que l'any passat. Temps de 2:49:43 amb transició inclosa. He arribat a la bici ben en forma i content!

Tram 3: 11km BTT. Baixada a Queralbs. Un minut més ràpid, trigant 0:20:33. No m'he vist gaire segur. La bicicleta no s'ha comportat gaire. Als frens els hi convenen pastilles noves (mea culpa). He hagut de parar perquè se m'ha sortit la cadena i en un parell d'ocasions se m'ha trabat entre les baines. I la roda del darrere, inestable total... Coses que passen.

Així que conclueixo aquesta duatló molt content per haver anat 31 minuts i 36 segons més ràpid que l'any passat.

Temps total: 4:34:44 (1:24:28-2:49:43-0:20:33).Sortida des de la plaça de QueralbsVistes des de la pista de FontalbaZona de transició a la Collada de Fontalba

2 comentaris:

Maria ha dit...

Bueno bueno bueno...estaràs content de la teva millora en temps! Felicitats!

Un plaer saludarte

Mariona ha dit...

Enhorabona!!! Va ser un gran dia! A veure si en una altra ocasió coincidim. Salut.