25/9/08

Mica en mica, mica en mica!!

Per fi avui he tingut una mica de llibertat i he sortit a entrenar. He sortit una mica tard així que m'he endut el frontal. He fet el mateix recorregut de les darreres vegades però sense baixar a la Carretera de la Rabassada. Així que retallant vora de 2km i uns 50m de desnivell avui han sortit 7.6km i uns 250m de desnivell positiu per muntanya en 47 minuts. M'he sentit bé durant tota la estona, estic prou content. Al final, a poc d'acabar en la baixada m'he torçat el turmell però al cap de poc he pogut tornar a córrer amb normalitat. Em sembla que serà algo simbòlic, esperem.Al fons el Pedraforca des del Pas dels Gosolans.

Em volen enganyar per fer la Marató de Muntanya de Catalunya el proper 26 d'octubre a Sant Llorenç Savall. Per mi seria la meva primera marató. Seré capaç de prèndre la decisió acertada? mmm... ja veurem.