31/8/08

Carros de Foc... un altre KO!

Aquest any tampoc ha pogut ser. En varis aspectes tenia l'objectiu més a favor però hi ha hagut mala sort i una mica de tot. No obstant crec que aquest any podia acabar encara que rascant les 24h. Enguany he abandonat a temps i amb seny, no com l'any passat. Tan el Jordi com jo hem plegat al Josep Ma. Blanc i només l'Andrés ha acabat amb unes 17h!!! Enhorabona campió!! El Sergi finalment no ha participat per lesió tot i que la setmana vinent té cita amb l'Ultratrail la Tramuntana; ànims i ves amb compte!

Tampoc em queda un mal gust de boca, malgrat al segón intent, ja sé a que m'enfronto i quin és el meu estat de forma. Per l'any vinent queda molt i si m'espero a futures edicions, paciència i constància!

P.S. Enhorabona a Kilian Jornet per l'UTMB!!

1 comentari:

Anònim ha dit...

Jooooooooooo... però bueno, sabem que tu sempre li trobes el costat positiu ;))
Bueno, fijo que a la 3a SI QUE VA LA VENÇUDA!!!!